W formie otwartego konkursu gliwiczanie mogli oddać swój głos na jedną z trzech propozycji. Zlecenie zostało zawarte bez przetargu, a miasto zapłaciło za nie 11 tysięcy złotych. Po udostępnieniu do opinii publicznej wizualizacji pomysłów, spadła fala krytyki – gliwiczanom nie przypadł do gustu żaden z pomysłów do tego stopnia, że do Sądu Administracyjnego w Gliwicach napłynęły skargi. W efekcie logo nie wybrano, a wybór jest kontynuowany. Niedawno grafik gliwickiej firmy, Mateusz Pałka, zaproponował nową propozycję symbolu naszego miasta- ma łączyć w sobie zarówno przyszłość jak i historię miasta. Czy tym razem spodoba się mieszkańcom? Oceńcie Państwo sami.

KOLEJNA PROPOZYCJA LOGO GLIWIC – CZY TYM RAZEM LEPSZA? (fot. Mateusz Pałka):

Wiadomości Gliwice od poniedziałku do piątku premiera telewizyjna w sieci kablowej Imperium Telecom o godz. 17:15:

r e k l a m a