Marek Olkiewicz, wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych podkreśla dostosowywanie działań na sieci kolejowej do warunków atmosferycznych. Jakie działania zostały podjęte? Zwiększona została liczba pracowników i sprzętu oraz wprowadzone zostały dodatkowe patrole i obchody linii. Wszystko, by wakacyjne podróże przebiegały zgodnie z oczekiwaniami pasażerów.

Dodatkowo, spółka wzmocniła służby zabezpieczenia technicznego. 63 pociągi sieciowe i 157 zespołów szybkiego usuwania usterek są przygotowane do podjęcia działań w przypadku wystąpienia różnego rodzaju problemów na trasie. Na co jeszcze mogą liczyć podróżujący podczas upałów? Przez całą dobę działa Centrum Wsparcia Klienta (tel. 19 757), które informuje o utrudnieniach na trasie i udziela wskazówek co do dalszej podróży. Jeśli opóźnienia pociągów wynoszą powyżej 120 minut, pasażerowie mogą liczyć na zimne napoje. Pomyślano również o zwierzętach podróżujących PKP. Na dworcach zostały ustawione miski z wodą.

r e k l a m a